martes, 19 de enero de 2010

FOTOS Sortida BTT Torrelles de Llobregat 2010

Vam sortir des de d’urbanització Sant Roc (80 m)18 ciclistes, desprès de fer un petit esmorzar, (croissants, magdalenes i sucs) pista amunt direcció l’ermita de Sant Antoni (304 m), fortes rampes fins arribar al cim que pocs van fer sense posar peu a terra, tot seguit ens vam dirigir a Sant Climent (87 m )per entrar al Garraf camí a Begues (400 m ), una terra roja i fangosa no es s’ho va posar fàcil. Des de Begues vam planejar dirigint-nos a l’Ordal, fent parada la Penya del Moro, la densa boira no en va permetre veure el paisatge, abans d’arribar a Vallirana vam trencar a la dreta per baixa a Torrelles, on es fan les millors cireres del món. Es feia tard i vam improvisar un tram d’asfalt per tornar arribar als cotxes. Gràcies a l’organitzador, en Roger Freixenet, em descobert una zona ven a prop de Barcelona on practicar BTT es un plaer. 35 Km durs i plens de fang on la Núria la nostra única noia en aquesta ocasió, es va defensar fins el final amb total dignitat i constància.

Anècdota: Desprès de tanta pujada i ja de tornada (baixada) un participant s’avança al guia i equivocadament agafa un camí de forta pujada. El mateix participant durant la ruta anava dient “ostres, es que aneu buscant totes les pujades”. Je, je, je.